piątek, 29 stycznia 2010

Kupię :


Najbardziej zależy mi na numerkach : 1, 2, 3, 5, 6.
Niestety nie wiem czy te różowe uszy kota w ogóle były? Ale jeśli ktoś ma takie szare uszy kota to też z chęcią kupię.

Co to Kupię / Sprzedam ?
- Postanowiłam zrobić na moim blogu dział na, którym będę pisała co poszukuję i co mogę sprzedać. Jeśli jakaś osoba będzie chciała zareklamować co chce kupić, albo co chce sprzedać niech do mnie napisze. Co 5 osoba będzie miała to za darmo, a pozostałe muszą coś wymyślić w nagrodę ;)

5 komentarzy:

  1. Mam wszystko z tych rzeczy (oprucz nr.7) i mogę sprzedać . Niestety nie stać mnie na ss :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. a ile dasz za 6 ? [ napisz u mnie na prov ]
    ii ile dasz za 2 i 5 :D

    8 mam ,ale nie sprzedam :D

    a uszka na 100 były ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile dasz za 6? Jak coś ewa1000 koleżanka supcio97:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 9 ^^ na stardoll jestem Pretty-Caat

    OdpowiedzUsuń
  5. nr 9 jest w Starplazie, jeśli nie możesz sobie poradzić użyj wyszukiwarki :) o ile się nie mylę kosztuje 4 sd i jest dla non~SS

    1, 2, 4, 5, 7 nie tak dawno wyszły ze sprzedaży, także w StarBazaar na pewno się znajdą. 6 i 8 dla niektórych to wręcz okazy kolekcjonerskie: mogą kosztować od 20-60 sd, i - ciężko je znaleźć :/ Ale myślę że nie powinny stanowić większego problemu, jeśli poświęcisz chwilkę na przeszukanie StarBazaar'u.

    Jedynie trójka, to już jest problem...

    OdpowiedzUsuń

Blogowy chomiczek ^^