piątek, 21 maja 2010

Kolejna oszustka = kolejne skradzione konto !!!

Konto Kara9128 zostało skradzione i aktualnie jest na nim "hakerka" !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kara bardzo dbała o swoje konto. Była na nim ss!
Aż nadszedł pewien dzień...
- to był pierwszy dzień bez ss.
Kara zalogowała się na swoje konto, a tu ...
bumm. "złe hasło" !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To prezentacja Hakerki, która jest teraz na koncie kary i ma na imię Ania:


" hej!
jestem krysia i mam 12 lat! nie jestem hakerką!!!!!
pozdrowionqa!!!!!! "


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hasło na to konto znały 2 osoby - Kara i Mistrzunia77, (jej przyjaciółka) która nie ukradła konta. Sama mi o tym napisała i prosiła o pomoc. A ja lubię pomagać :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Hakerka" na chwilkę podała hasło Mistrzuni77. Niestety nie zdążyła go zmienić bo "hakerka" szybko je zmieniła.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pomóżmy Karze odzyskać konto!
Napiszmy o tym do adminów!

A najważniejsze jest to, żeby pisać coś do "hakerki".
W GB, prywatnie, w albumie lub w scenerii.


* Kliknij, aby przejść do Kara1928 *

4 komentarze:

  1. Wkurzające są te ciągłe kradzieże, a jeszcze bardziej wkurzające jest, że admin kompletnie nic z tym nie robi, chociaż, jak się dowiedziałam, leży to tylko i wyłącznie w jego interesie. My bronimy się jak możemy, ale widocznie i to nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo wszystkim zależy tylko na pieniądzach...
    A Callie wiedziała, że dzieci będą kupowały ciągle ss, więc stworzyła stardoll.
    I miała rację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam jej ,,że chcę z nią być hakerką na tym koncie i mam pomysł jak jej dojechać na stardollu (tej Kara9128)" Mam nadzieję że poda mi hasło .. oddam go TYLKO właścicielce ! nie próbujcie tego samego bo się skapnie ! Trzymajcie za mnie kciuki ! Mam nadzieję że je odzyskam..

    OdpowiedzUsuń

Blogowy chomiczek ^^