piątek, 28 maja 2010

Konto Milijka odzyskane !

Odzyskała je Dianka101 !
Akcja odzyskania konta okazała się sukcesem :D


Oto prezentacja na koncie Milijka napisana przez Dianka101 :

" Hej. Tylko się nie przestraszcie. To ja dianka101 pomogłam Martynie uratować jej konto. Martyna oczywiście zmieni prezentacje jak tylko się zaloguje na swoje dawne konto. Zaczęło się to tak zalogowałam się na moje konto i weszłam na abc o stardoll blog emisi1 bardzo wam go polecam :). Zapytałam się oszustki czy mogę z nią prowadzić konto itd. Musiałam jej dać hasło na moje drugie konto którego nie potrzebuję. No ale warto było. Aż nagle Oszustka dała mi hasło na to konto ja sie szybko zalogowałam i zmieniłam hasło. A otóż hakerka ma nick MissSatra19. Uważajcie na nią było mi trudno odzyskać konto. No ale czego się nie robi dla znajomych nawet jeśli nie znam Martyny to jest bardzo miłe. Więc jeśli to czytasz hakerko to może cie to czegoś nauczyło. Papa i pozdrawiam Martynę, emisie1 która mi pomogła i innych którzy nie dali się hakerce. "


Bardzo się cieszę, że udało się odzyskać choć 1 konto na setki-tysięcy innych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogowy chomiczek ^^